April

Holla hollaaaaaa... Hihi act aku tak tahu nak update apa dekat blog aku ni. Tapi aku akan main update jep apa yang aku fikir..Hahahha...Sekarang ini aku madah tengok bola jep. Sampai ajim dah bg KAD MERAH pada aku tak boleh pergi atas sebab-sebab tertentu...Korang jangan pikir dia control life aku. Selama ni dia tak penah control life aku...Dia tak bagi atas sebab tertentu okay...Tapi in sha allah lama2 dia akan bg juga aku nanti...Tak pon kena tunggu ajim balik baru aku dapat pergi tengok bola kot..Hahaha. Tapi kalau dia tak ada maybe aku akan pergi juga. Just kena bagi tahu dia laaa jawabnyaaa... 

Hahhhhhhhhhhhh... Ada lagi satu benda yang buat aku rasa nak terbakar.Ada 2 orang manusia ni...Aku tak faham apa problem mereka tau . Padahal baik sangat dengan aku...Tapi suka copy paste cara aku...YaAllah benda paling aku tak sukaaa.... AArrgghhhh !!!! But semalam aku paling benci apa yang jadi. Rasa nak terbakar hati aku...Bukan nak terbakar tapi dah terbakar pon okay !! Ta tahu aaa kenapa dorang ni tak ada cara tersendiri kep hah ?? Sampai nak tiru cara layanan aku dengan bf aku. Apa sehhhh ??? Korang ni tak ada cara sendiri kep bila couple. Memang nak kena copy cara orang eA??? Pehh !!!! Memang aku angin satu badan semalam !!!


No comments :

Post a Comment