1 WEEK

Holaaaaaaaaa korang semua....Apa yang  1week???Hahahaha..Okay laaaa. Alhamdulillah ajim dah habis final..So dah start laaa dia cuti sem but cuti sem dia hanya 1week saja. Sebab dia ada paper...Even aku macam kecewa sikit dia cuti kejap jep tapi nak buat macam mana kan . kalau tuh dah tanggungjawab dia.... I ni kan seorang yang memahami beliau....Wowwww buakn main lagi kau emma. Memahami sangat laaa. Ehhh tapi mmg aku jenis faham dia pon...Kalau tak,tak kan boleh tahan tak jumpa dia berbulan an...So dia cuti ni...In sha Allah dia akan bagi masa dia untuk family dia,untuk kawan dia dan untuk aku...Happy bila dapat keluar dengan dia...Dalam kete tuh rasa nyaaa tak stop aku dengan dia gadu semua....Hah kau nak sangat kan dengar aku bebel..Suka dengar mulut aku bising kan . Amek ni ! Tapi bila mulut aku bising pandai plak aku menjawab apa aku cakap....Amboiiii nak cabar kesabaran aku laa tuh sebagai seorang wanita yang sopan ni. Cancel nak cntrol ayu tau i ni...Hahahahhaha.Act tak kisah pon mulut dia nak menjawab bagai. Sebab tuh buat kami happy,ketawa bagai bila dah lama tak jumpa kan...Nnt dia balik segamat cnfirm susah aku nak jumpa dia...Time tuh laaa hari2 jadi ngada-ngada2... rindu bagai laaa apa laaa...hhahahahaha..Sudahhhhhhhhhhhhh. Tamat sampai sini jela cer pasal abang bujang kita tuhh. Ehh sebelum tuh nak ucap kan SALAM TAKZIAH PADA SHIEKH DAN KELUARGA YANG TELAH HILANGAN SEORANG AHLI KELUARGA,ABANG KEPADA SHIEKH TELAH MENINGGALKAN KITA PADA JAM2 SEMALAM. AL-FATIHAH

No comments :

Post a Comment