Spentime with him

Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...hahahaha okay ingat tak aku cakap ajim just cuti 1week jep??So sepanjang 1week tuh aku just jumpa dia kejap kejap. Just ada 2 hari aku keluar dengan dia lama sikit...Sampai kemalam pon ada jugaaa...Hahahhaha..Even 1week jep..Alhamdulillah laa dapat spentime dengan dia..Tapi hati ni tak boleh terima juga dia cuti 1minggu...Oiiiiiiiiii aku dah sebulan tak jumpa dia and bila dia balik just 1minggu dia cuti..Menangis air mata tak berdarah okay aku..Hahahahhaha..Tape dia cakap minggu depan dia balik juga..Yeahhhhhhhhhhhhh !! Suka nyaaa...Jum guling guling atas lantai...hahahhaa. Okay hari uh aku ada tengok bola JDTvsPAHANG. Aku tengok dengan cousin cousin ajim and adik adik dia.. Ehh dengan roomate aku sekali okay.Jum kita tengok gambar..Aku malas nak tyep sangat sebab dah nak habis class ni..Hahahhaa nampak noh aku update dalam class kan :)






























No comments :

Post a Comment