Highland Tower

Baru baru ini kan baru keluar wayang cerita Highland Tower. Aku minggu kedua cerita keluar aku terus keluar tengok wayang dengan mem men aku . Sebut Highland Tower semua orang tahu kan kisah dia . Aku hari ni nak share balik kisah Highland Tower dengan korang semua.

Masa tahun 1993 ni. Ek tahun aku lahir laaa 1993 ini . Hahahah suka suak aku jep masuk cerita lain kan tapi apa aku kisah kan .Pada tahun 1993 tarikh dia 11 desember 1993. Terjadi la satu tragedi yang aku rasa serius memang sedih . Aku baru lahir tapi dorang pergi untuk selama lamanya. Benda ini jadi dekat blok A . Dia ada 3blok tapi blok A yang terjadi runtuhan dekat situ . Seramai 48 orang meninggal disebabkan tragedi yang berlaku time tu. Jum aku share gamba dekat korang semua .

















Ini la gambar gambar yang aku dapat share dengan korang beb . Dari gamba pon aku rasa korang semua boleh faham kan . Bayangkan perasaan keluarga dorang semua . Kita sama sama laa doa untuk arwah yang meninggal time tragedi ini . Al-fatihah



No comments :

Post a Comment