Sumber pendapatan.


Korang Nampak tak tajuk dekat atas tu? Sumber pendapat . Sebenarnya aku nak buat tambahkan segi kewangaan. Aku nak juga jadi seorang perempuan muda yang mampu untuk cari sumber kewangan untuk diri aku yang still student lagi. Tanak buat menyusahkan ibu abah aku lagi . Aku nak cuba cari duet aku sendiri . Sikit pon tape lol. Janji income everymonth aku bole dapat and tanggung makan minum keperluan aku sikit sikit even tak banyak la kan.

Aku cuba buat bisnes online juga. Tapi biasa laaa kita mula dari bawak so tak mudah itu naik secepat mungkin macam oang lain yang bisness dah maju . Aku nk buat bisness kena cari duet sendiri untuk buatkan modal dia.


Orang kata baik kita mula dari bawah. Biar la aku cuba sikit sikit . Mana tahu satu hari nanti ada rezeki aku kan . InshaAllah mudah mudahan .  

No comments :

Post a Comment