Industry Training

Hey korang ..Aku nak cerita sekarang ini aku praktikal “latihan industri’ dekat Lembaga Perindustrian Nanas Malaysia. Alhamdulillah dapat juga tempat praktikal. Sian kawan kawan lain ada yang tak dapat tempat lagi . Act aku dah masuk minggu ke-3  dekat LPNM .

 Syukur Alhamdulillah aku selesa kerja dekat ini.Department aku staff2 dia bos dia sangatttttttt okay . Tadala buat aku tak selesa bila dengan dorang even pon ai ini sangat pemalu. Hahahahahha . Tipu lol.
 

Hari uh minggu pertama and ke-2 aku sempat kenal dengan budak2 praktikal sini tapi dorang da abis last week hari tuh . Sobs sobs Aku dah tada kawan okay. Tapi selamatlaaa akak akak dekat sini rajin nak borak dengan aku klu tak mati kutu lol nak . Hahahaha .
 Okay sekian terima kasih . Hahahahah 

No comments :

Post a Comment